KampotPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderPrinsip bekerja ke arah yang betul

  • masa pelepasan:2023-12-13 15:56:51
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:525
  • Penerangan pantas:

    Kampot,Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah

Kandungan artikel

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

KampotTransformer

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

ZhenjiangTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Bunyi dalam kes kegagalan fasa


KampotPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderPrinsip bekerja ke arah yang betul



Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

If the above provisions are not met the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Persekitaran pemeriksaanKerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

pengurusan perantiMenghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, ia akan dikendalikan dengan betul.

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

KampotTerlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik,KampotScb11 pengubah jenis kering distribusi tiga fasa, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap,KampotKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyak, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Operasi pengubah tenggelam minyak

KampotMaklumat produk lain
  • Kedzierzyn KozlePlatform angkat hidraulikPermulaan yang lancar tetapi masih lemah

    Kedzierzyn KozlePlatform angkat hidraulikPermulaan yang lancar tetapi masih lemah

  • Kedzierzyn KozleJembatan penerbangan teleskopikCara membuat proses penggulungan

    Kedzierzyn KozleJembatan penerbangan teleskopikCara membuat proses penggulungan

  • HaejuJembatan naik bimbit hidraulikSemua orang melihat

    HaejuJembatan naik bimbit hidraulikSemua orang melihat

  • HaejuHarga jembatan naik bimbitHarganya lemah dan stabil

    HaejuHarga jembatan naik bimbitHarganya lemah dan stabil

  • HaejuHarga lif kecil rumah tanggaTerobosan baru dalam teknologi kecekapan

    HaejuHarga lif kecil rumah tanggaTerobosan baru dalam teknologi kecekapan

  • Ar RamthaSpesifikasi untuk pendaratan pengubah jenis keringApakah faktor kerja

    Ar RamthaSpesifikasi untuk pendaratan pengubah jenis keringApakah faktor kerja

  • JinzhongPlatform angkat hidraulikBerapa banyak

    JinzhongPlatform angkat hidraulikBerapa banyak

  • JinzhongJembatan penerbangan teleskopikPilihan yang betul harus memperhatikan masalahnya

    JinzhongJembatan penerbangan teleskopikPilihan yang betul harus memperhatikan masalahnya

  • segera:Peringatan: Maklumat KampotPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderPrinsip bekerja ke arah yang betul memberi anda KampotPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderPrinsip bekerja ke arah yang betul oleh syarikat kami, perkhidmatan KampotPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderPrinsip bekerja ke arah yang betul dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KampotPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderPrinsip bekerja ke arah yang betul, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KampotPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderPrinsip bekerja ke arah yang betul. KampotPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderPrinsip bekerja ke arah yang betul di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KampotPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderPrinsip bekerja ke arah yang betul, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!